Jak nakupovat

Jak zaplatit

Způsoby dopravy

Změny v objednávce

Vrácení zboží

Reklamace

 

Jak zaplatit

 

 1. Platební kartou (3-D Secure)

Pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby je použití internetových platebních karet MasterCard a VISA.

Pro ověření držitele karty u jeho vydavatelské banky přímo během transakce, využíváme bezpečnostní protokol 3-D Secure podporovaný karetními asociacemi.
Toto řešení snižuje riziko reklamací platební transakce ze strany uživatele.

Veškeré údaje o platbách jsou předávány zabezpečenou cestou a Antonie & Emma s.r.o  jako obchodník k nim nemá přístup, ani je nikde neukládá.

2. Převodem předem

Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, automaticky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Po připsání platby na náš účet na tentýž e-mail obdržíte daňový doklad.

Při platbě převodem předem:může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet)je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do pěti pracovních dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě ji lze považovat za zrušenou

 

Způsoby dopravy

ověřený kurýr GLS

Den před doručením obdržíte sms zpávu s track sledovacím číslem. Můžete si upravit místo i čas doručení.

 

 

Změny v objednávce

 

Kontaktujte nás

Cokoliv potřebujete ve své objednávce změnit či zrušit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poradíme.

 

Vrácení zboží 

U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během námi prodloužené 30denní lhůty od data jeho převzetí. Platí to samozřejmě i na objednávky s osobním odběrem. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno Vaše IČ.

Doporučujeme vrátit zboží v nepoškozeném obalu

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má antonieemma.cz právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Dodržení 30denní lhůty

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 30 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Jaké dokumenty přiložit?

Žádné protože své výrobky přeci poznáme :-)

Kam zboží zaslat?

Antonie Emma

Petrašovice 51

Hodkovice nad Mohelkou 46342

Rekapitulace vrácení zboží

1. Napíšete nám email s informací, že zboží zasíláte zpět.

2. Zboží vrátíte do co nejvíce původního stavu.

3. Už je to na nás.

 

Reklamace

 

Jak postupovat když…

Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

 

Reklamace nekompletní zásilky

Pokud Vám cokoliv chybí, neváhejte nás jakýmkoliv způsobem kontaktovat. 

Ideálně je napsat email s předmětem REKLAMACE a vše podrobně popsat. 

Budeme se snažit co nejrychleji vyřešit problém. Zpravidla dostanete do 24 hodin odpověď a do 48 h chybné díly. 

 

Reklamace závady, poruchy.

5 letá záruční doba je na skryté výrobní závady, které by časem mohli způsobit nefunkčnost výrobku. 

Pokud se Vám taková nefunkčnost stane, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu. 

S předmětem REKLAMACE a vše podrobně popištet, ideální je přiložit fotografie

Budeme se snažit co nejrychleji vyřešit problém. Zpravidla dostanete do 24 hodin odpověď.

Závadu řešíme: A) pokud je to možné opravou. B) Nový výrobek za výměnu poškozeného.

Barevné odchylky od vyobrazení nejsou důvodem k reklamaci.