Jak nakupovat

Jak zaplatit

Způsoby dopravy

Změny v objednávce

Vrácení zboží

Reklamace

 

Jak zaplatit

 

 1. Platební kartou (3D Secure)

Pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby je použití internetových platebních karet MasterCard a VISA.

Pro ověření držitele karty u jeho vydavatelské banky přímo během transakce využíváme bezpečnostní protokol 3D Secure podporovaný karetními asociacemi. Toto řešení snižuje riziko reklamací platební transakce ze strany uživatele.

Veškeré údaje o platbách jsou předávány zabezpečenou cestou a Antonie & Emma s.r.o  jako obchodník k nim nemá přístup, ani je nikde neukládá.

2. Převodem předem

Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, automaticky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Po připsání platby na náš účet na tentýž e-mail obdržíte daňový doklad.

Při platbě převodem předem může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet). Částka musí být připsána na náš účet nejpozději do pěti pracovních dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě ji stornujeme. 

 

Způsoby dopravy

Ověřený kurýr GLS

Den před doručením obdržíte sms zprávu se sledovacím číslem. 

 

 

Změny v objednávce

 

Kontaktujte nás

Pokud potřebujete ve své objednávce něco změnit nebo ji úplně zrušit, kontaktujte nás. Rádi vám poradíme, jak postupovat.

 

Vrácení zboží 

Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během námi prodloužené 30 denní lhůty od data jeho převzetí. Platí to samozřejmě i na objednávky s osobním odběrem. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

Doporučujeme vrátit zboží v nepoškozeném obalu.

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má antonieemma.cz právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Dodržení 30 denní lhůty

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 30 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Jaké dokumenty přiložit?

Žádné, protože své výrobky přeci poznáme :-)

Kam zboží zaslat?

Antonie Emma
Březina 19
Březina  29411

Rekapitulace vrácení zboží

1. Napíšete nám e-mail s informací, že zboží zasíláte zpět.

2. Zboží, prosím, pošlete ve stavu, v jakém vám bylo doručeno. 

3. Už je to na nás.

 

Reklamace

 

Jak postupovat, když…

Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

 

Reklamace nekompletní zásilky

Pokud vám cokoliv chybí, neváhejte nás jakýmkoliv způsobem kontaktovat. 

Ideální je napsat e-mail s předmětem REKLAMACE a vše podrobně popsat. 

Budeme se snažit problém co nejrychleji vyřešit. Zpravidla dostanete do 24 hodin odpověď a do 48 hodin chybějící díly. 

 

Reklamace závady, poruchy

5 letá záruční doba je na skryté výrobní závady, které by časem mohly způsobit nefunkčnost výrobku. 

Pokud vám něco přestane fungovat, neváhejte a kontaktujte nás e-mailem. Do předmětu e-mailu uveďte REKLAMACE a vše podrobně popište (ideálně přiložte fotografii).

Budeme se snažit co nejrychleji vyřešit problém. 

Závadu řešíme: A) pokud je to možné, tak zboží opravíme. B) pokud nelze, dostanete výrobek nový

Barevné odchylky nejsou důvodem k reklamaci.